dimecres, 23 de novembre del 2016

Benvinguts!

Benvinguts! Acabe de crear el meu blog per a l'assignatura TIC i TILC. Sé que anem a aprendre moltes coses interessants, només espere eixir viva de les tasques amb les noves tecnologies, perquè de vegades em fan una mica de poreta.

Una abraçada virtual,

Arantxa.


     www.ua.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada